Friday, August 7, 2009

hai!! aku br blk dr krss d trg. Pe lg!! btmbh2 le keje aku kat sek 2!!.ntah hapa2!!. kalu berkaitan ngan ngajo aku x kesah tp ni dh keje kerani pn aku kn tlibat gak ni dh tahap melampau gaban ni!!! tp aku dh tekad..aku akn wat sedaya yg mampu je. yg penting.keje utama kita ialah mengajo. keje lain tolak tepi..kalu ada yg komplen blh belah!!! wat sdiri..x pn cr je org lain..aku dh x lrt menanggung beban keje yg terlampau di sek dh!! aku dh mintak tukar sek ari tu tp x di lyn..so taun ni aku x mintak tkr tp aku nk wat bodo jer..masalahnyer x dak ckg yg sanggup ganti tmpt aku..tp x pe aku akn trskan misi aku untuk wat x tau jer..ekekekeekk!!!! tgk apa jd nnt...hehehe..kdg2 keje ckg ni ada trill gak..blh wat sesuatu yg mencabar wibawa kita..kalu kita menang fuh!! best gler rsnyer..tmbh2 kalu boss mengalah pa kita..tp aku x bjy lg..bkn nk bodo2 kn boss kita tp biar dia tau yg kita ni keje menimbun2 and aku rs unfair sbb ramai ckg2 yg relax jer x yah pk pa pe except ngajo...cemn tu???? so..phm2 jer ler..aku akn bjuang untuk aku sdiri...wait n c..hehehe..cerita lg nnt..adios!!

3 comments:

  1. sabo sabo...wat tatau jer la...bkn kena pecat pun...

    ReplyDelete
  2. sebelum kn pecat i brenti keje dh..hehehe
    bkn tmbh pendptn tp tmbh beban...

    ReplyDelete