Friday, August 28, 2009

Pose n raye

akum pd sapa2 yg baca ler..ehehehe..mmg jrg nk update blog nie..ate br nk bukak pc ank2 dh hurung mcm lalat mintak nk main game!! sampai bkelai2!! mau aje ku baling pc nie dlm parit bio semua ternganga x leh nk main br tau!! ate pc ada sebijik jer. tak kn nk bg laptop sek lak kn. Wat jhnm x pasai2 aku kn ganti. Ni pn aniq. ank jantan aku cbuk ngaco.abh camno?? Time pose2 ni aku trgt sgt pd mak aku yg jauh d kg. Entah apa mkn nyer x tau. Mak aku dh tua tp aku x dpt nk jg mcm adik2 aku jg. depa semua dok ngan mak except yg jantan ler, si epoi. Tu sorg lg. Dh la cekeding, pose2 ni entah apa la yg dilakupnye. Aku nk g jenguk aku jauh. Kalu dkt aku g dah mlawat dia. Sib bk ler ada adik2 aku dkt blh jg mak. Raya taun ni aku akn blk kg sblm raya..so dpt ler aku bbuka n shr ngan mak..yahoo!! raya sakan tau nie. Nk g kubo abah yg dh diam x diam dh 10 taun tinggalkan kami. Rs mcm br jer abah pegi....kalu ler abah ada masa nie sure meriah dpt main ngan cucu2 nyer yg makin btmbh n makin mengganazz...ABAH..INA RINDUKAN ABAH...Hanya doa yg dpt kupohon moga abah tenang di sana....AL-Fatihah...amin....

1 comment:

  1. apoi disini mkn minum semua cukup..
    akak jgn le riso...
    humm...
    sedihnye abah dh xda, btoi kata akak
    lagi gumbira klu abah ada...
    tp abah pergi dlu..hummm...
    AL-FATIHAH

    ReplyDelete